برنامه های در دست اجرای مرکز تخصصی بهداشت دام

مرکز تخصصی پشم چینی 09127003652

مرکز تخصصی پشم چینی 09127003652


برنامه های در دست اجرای مرکز تخصصی بهداشت دام :

دکتر محسن گلابگیران مدیر مرکز تخصصی بهداشت دام برنامه های جاری مرکز را برای اگاهی دامپروران و علاقمندان به خدمات دامپزشکی و بخصوص افراد علاقمند به پشم چینی با دستگاههای برقی تولید مرکز را بدین شرح معرفی نمودند :

1 – مذاکره با مرکز مکانیزاسیون پشم چینی جهادکشاورزی جهت تایید دستگاههای پشم چین تولیدی توسط شرکت و همچنین هماهنگی با بانکها جهت دریافت اعتبار خرید این دستگاهها از طریق دریافت اعتبار  بانکی با بهره کم برای دامداران و تکنسین های پشم چین مورد استفاده قرار می گیرد.

2- مذاکره با نظام مهندسی جهاد کشاورزی و ارائه طرحی برای  دوره های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر فراگیران با 32 ساعت آموزش از هر استان حداقل 10 و حداکثر 15 نفر دوره 4 روزه را طی نموده و گواهینامه معتبر را دریافت می نمایند و برای تمدید گواهینامه قرار شده امتحان پشم چینی عملی صورت گرفته و بعد از موفقیت در آزمون عملی پروانه کسب پشم چینی به فراگیران اعطاء گردد .

3- در حال دریافت پروانه پشم چینی از سازمان دامپزشکی کشور هستیم . با وزارت کار هم رایزنی های لازم  صورت گرفته  تا پشم چینی بصورت شغل تعریف شده و مجوز کار را برای تکنسین های پشم چین دریافت نمائیم .

4- مذاکره با وزارت صمت و قرار شد شرکت ما بصورت شرکت پایه و تامین کننده محصولات پایه شرکت های نساجی معرفی گردد.

برای تماس با مدیریت مرکز تخصصی بهداشت دام و استفاده از خدمات پشم چینی با دستگاه برقی و خرید پشم چین برقی تولید داخل و همچنین تیغه و شانه پشم چینی با شماره 09127003652 تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکتر گلابگیران 09127003652